Baza wiedzy
Rejestracja

Czy mogę zlikwidować konto i jak otrzymam zwrot wpłaconych środków znajdujących się na moim saldzie?

Konto można zamknąć bezpowrotnie wysyłając informację tylko w formie pisemnej pocztą lub mailowo na maila kontakt@geovelo.pl . Proszę pamiętać że kwota 10 zł znajdująca się na saldzie rachunku jest zgodnie z regulaminem opłatą rejestracyjna i nie podlega zwrotowi przy likwidacji konta. Do zwrotu są środki na saldzie powyżej 10 zł. Środki przelewane są zwrotnie za pomocą systemu PayPal na kartę lub rachunek z którego były wpłacone.

Ile trzeba mieć lat aby założyć konto?

Zgodnie z regulaminem min skończone 13 lat i należy dostarczyć mailem na konto kontakt@geovelo.pl zgodę rodziców. Osoby pełnoletnie oczywiście takiej zgody nie potrzebują.

Co zrobić jeśli omyłkowo wpłaciłem środki na niewłaściwą aplikację Geovelo zamiast na GeoVelo Opole?

W takim wypadku należy o tym poinformować telefonicznie lub mailowo BOK a my przeksięgujemy środki pomiędzy kontami. Oczywiście należy mieć już założone konto w aplikacji GeoVelo Opole.

Jak zrejestrować konto?

Należy pobrać aplikację GeoVelo Opole na smartfona, przejść przez proces rejestracji i weryfikacji poprzez podanie swojego numeru telefonu lub maila. Po weryfikacji i wpisaniu otrzymanego kodu aktywujemy konto.